Sunday 12 May 2013

Dugaan memberat

Aku... tak tahu nak cakap apa.
Sesi praktikal di jabatan, O&M memang sibuk. Tapi aku masih sempat luangkan masa untuk tengok video2 UAI dan blogging. Haha

Erm.. kadang2..
Argh, orang muda.
Keputusan dibuat secara melulu. Tak fikir panjang. Disangkakan sudah tamat masalah. Tapi ianya cuma menyembunyikan kesahihan kebenaran dan menyedapkan fikiran saja.

Allah, apa yang ingin Kau beritahu aku ya Allah?
Aku selalu percaya tiada apa pun datang dengan sia- sia. Walaupun seekor semut masuk ke bilik aku.. aku pasti akan ada reasoningnya.
Kerana Kau Maha Mengetahui dan Maha Agung.

Beritahu aku ya Allahh. Dugaan berat apakah inii?
Tunjukkan kebenaran ya Allah. Tunjukkan akuuu.

Jika benar aku telah melakukan salah, tunjukkan aku ya Allah.
Sungguh aku takut dengan azabMu..

Ampunkan aku yang pendek akal niya Allah. Tunjukkan aku kebenaran..
Tunjukkan aku...

* hati sangat sedih setelah melihat sesuatu. Aku tak mampu meluahkan. Serabut FYP dah hilang. Terfikirkan kesalahan besar yang mungkin aku telah lakukan. Aku takut. Aku takut mati tak dikenang. Tak ada orang doa. Ampunkan aku ya Allah

No comments:

Post a Comment

Nuff adz